Какво трябва да имате предвид ако ще продавате луксозни имоти в България

Като всяко едно нещо, спецификата на продажби е по-различна когато човек е на Балканите, а още повече когато става дума за България. За добро или лошо тактиките за продажби, които важат в дебелите книги тук понякога не са приложими е важно човек да разпознава добре местната народопсихология, за да сключи една сделка успешно. Както се казва в народната поговорка – вълкът козината си мени, но нрава – не. Така е и с българите – някои черти на характера не се махат с натрупването на богатство, а дори се открояват още повече. Нека видим какво трябва да имате предвид при продажбата на луксозен имот.

Ще ви дават акъл

Човекът насреща може да е решил, че ще купи или наеме имота, но егото му няма да позволи да направи това без да направи забележка за цвета на стаите, обзавеждането, дограмата или нещо друго, което му се струва като недостатък. Реплика от сорта на: “Хубаво е, ама така щеше да стане по-добре” е очаквана и почти задължителна.

Дрескод = нула

Понякога хората, които имат много пари не се обличат изискано, а често могат да бъдат с шорти, анцуг, джапанки и други елементи от гардероба на някой класически бургазлия, но не и на хора с възможности. Това, в комбинация с поведението стил Бай Ганьо понякога са елементи, които илюстрират част от хората с пари и възможности у нас.

Може ли да минем тънко?

Независимо от размера на банковата сметка за някои хора е просто задължително да се опитат да свалят или цената или комисионната на брокера. За тях така нареченият “алъш-вериш” е задължителна част от сделката. И дори да свалят с някаква незначителна сума ще се чувстват като победители. И така ще спят по-спокойно.

“Не, че се хваля, ама…”

За жалост много често хората с пари (най-вече мъжете) обичат да говорят за своите подвизи – верни или неверни. Напълно е възможно докато им показвате жилището да чуете кого познават, с кой си пият кафето и ще идва тук на гости, колко жени ще минат през спалнята (и вече са минали). Хвалбите са задължителна част от техния речник.

Разбира се, монетата има и друга страна и горното въобще не е задължителен сценарий. Много често ще попаднете на сърдечни хора, които имат собствен бизнес и правят хубави неща или дори на чужденци, които са решили да се установят в България поради някаква причина. Работата с хора и продажба на луксозни имоти определено е специфична, особено в България, но има своя неповторим чар.

Share This: